Reklamácie

Všeobecné informácie

Aby sme dosiahli Vašej plnej spokojnosti, ponúkame len kvalitný tovar, u ktorého sme plne presvedčení o výhodnosti pomeru cena / kvalita. Keď mu sa napriek tomu vyskytne dôvod k reklamácii, postupujte, prosím, podľa nasledujúcich bodov, aby mohla byť reklamácia uznaná a v najkratšej možnej dobe vybavená.

V každom prípade sa snažíme nájsť také riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať.

Poškodenie vzniknuté prepravou zásielky

  • Kupujúci je povinný pri prevzatí skontrolovať stav zásielky a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. Ak aj napriek tomu kupujúci zistí až po prevzatí, že je zásielka poškodená, je povinný bez zbytočného odkladu informovať predajcu emailom (uvádzajte: meno, č. Objednávky a popis poškodenia). Reklamačné oddelenie zabezpečí čo najrýchlejšiu výmenu.

Závada pri prvom použití výrobku

Ak sa závada prejaví pri prvom použití výrobku, najneskôr však do 3 dní od predaja, poskytuje predávajúci rýchle riešenie reklamácie výmenou za nový bezchybný kus pri splnení všetkých nasledujúcich bodov:

  • Tovar nie je viditeľne použité a je zrejmé, že vadu nespôsobil kupujúci.
  • Daný tovar je na predajni či sklade (inak nie je výmena možná).

Reklamácia v záručnej dobe

  • Kupujúci je povinný podať predajcovia oznámenia o vadách (reklamácii) bezodkladne po tom, čo vady zistil.
  • Podmienkou pre prevzatie do reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej dobe, ktorá činí 24 mesiacov.
  • Kupujúci musí kúpu tovaru preukázať (napr. Nákupným dokladom).
  • Predávajúci nenesie zodpovednosť za škody vzniknuté neodborným používaním výrobku, ani za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na také chyby sa záruka nevzťahuje.
  • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku nemožno považovať za vadu a nie je teda dôvodom na reklamáciu.
  • Ak uplatní kupujúci právo z chybného plnenia, potvrdí mu predávajúci v písomnej forme (emailom), kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.
  • Predajca sa zaväzuje opraviť alebo vymeniť chybný tovar najneskôr do 30 kalendárnych dní od obdržania reklamovaného tovaru a informovať kupujúceho o vybavení reklamácie emailom alebo telefonicky.
  • V prípade, že je reklamácia uznaná ako opravenú, hradí predávajúci náklady na dopravu tovaru k reklamácii.

Postup pri reklamácii

  • Kupujúci vyplní a vytlačí reklamačný formulár, ktorý následne pribalí k reklamovanému tovaru. Stiahnuť formulár
  • Kupujúci osobne či prepravnou službou dopraví reklamovaný tovar vrátane preukázania o jeho kúpe a prípadne vyššie uvedeným Reklamačným formulárom na nižšie uvedenú adresu.

    Kupujúci má možnosť kontaktovať reklamačné oddelenie, ktoré zaistí dopravu tovaru na reklamáciu na náklady predávajúceho.

    LOGICOM s.r.o. - sportbaby.sk

    Reklamačné oddelenie:
    Nad Vinným potokem 1149/2, 101 00 Praha

    Prevádzková doba reklamačného oddelenia: po-pia 9-17 | so 10-12

    Nerobíme opravy na počkanie. Ďakujeme za pochopenie.

    Tel.: +420 776 888 529
    Email: info@sportbaby.sk

  • Pri zasielaní poštou tovaru starostlivo zabaľte. Za prípadné poškodenie počas prepravy nenesie predávajúci zodpovednosť.
    Tovar neposielajte na dobierku. Takéto zásielky nemôžeme prijať.
  • O začatí reklamačného konania a jeho priebehu bude zákazník informovaný na emailovej adrese uvedenej v Reklamačnom formulári.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie